Becker Traffic Assist 7927 Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Becker Traffic Assist 7927 Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark Berends 25-05-2009

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Becker 7927 en hij werkt perfect. Vind snel de signalen op en berekent snel de route.
Tja de kaarten zijn misschien verouderd maar als je hem niet elke dag gebruikt een aanrader.
Over de vele vragen voor de flits service... deze kun je downloaden (wel illegaal) en het werkt goed.

Een tevreden klant van Becker!

Fasty 08-07-2008

Prijs-Kwaliteit is super (voor deze aanschafwaarde)
PLUS-punten
- zeer redelijke actuele kaarten
- losse 2gB SD geheugen kaart.
(ik heb deze nu vervangen voor 4gB (SDHC van een paar euro van ander merk welke ook werkt, wel via cardreader en niet via usb-kabel)
- snel met berekenen
- gemakkelijk te bedienen
- houder voor aan voorraam incl. bevestigings clip
- auto-laad snoer 12 V op sigarettenaansteker
MIN-punten
- ontvangst kan soms inderdaad wel eventjes duren voordat hij het signaal heeft gevonden, maar dan doet hij het ook goed.
- usb 1.1 ( jammer) dient bij mij vooral als voeding
- geen netwerk voeding/adapter 230V bij geleverd
- geen tasje
- kan geen grote foto´s (van formaat 1-4 mB) lezen, kleine doet ie perfect!!!
- muziek, mp3 doet het super!!!
- Filmpjes, alleen AVi maar zover ben ik nog niet gekomen
ECHTE AANRADER

Sahire 26-06-2008

Wat een waardeloos apparaat. Ik krijg altijd de melding dat er geen gps-signaal kan worden gevonden. Als hij het doet, dan pas na een minuut of 20. Niet handig dus, al helemaal niet in het buitenland.

harvanlie 19-02-2008

Na de 7934 (prima apparaat ) nu deze aangeschaft en ik moet zeggen, doet wat hij moet doen'.
Mooi uiterlijk, snel en prima beeld
MP3 speler en fotoviewer vind ik niet nodig.

Cydex 13-11-2007

Heel veel uurtjes heb ik besteed met het zoeken naar een gps systeem. Uiteindelijk is het een Becker geworden. Waarom? Voornamelijk omdat mijn eerste keus (ViaMichelin x-970T) alleen via internet te bestellen was. Daar had ik niet zoveel zin in.

Een Becker, Garmin en Navignon vergeleken.

De Becker heb ik gekocht, omdat:
- kaartmateriaal actueler was dan de Garmin;
- menustructuur heel eenvoudig;
- strak design;
- hard volume.

Ik kan alleen mijn ervaringen van twee dagen melden. Meer dan spelen heb ik niet gedaan. Satalieten worden binnen niet gevonden in de woonkamer, wel op zolder. In de auto duurt het een minuutje ofzo en het signaal is gevonden. De Nederlandse (vrouwelijke) stem is prettig (anderen kun je niet instellen geloof ik). Herberekenen van route gaat erg snel (een belangrijke voorwaarde voor mij).

TCM heb ik nog niet kunnen testen.

Pakket was voor de rest karig. Zelf nog gekocht:
- netstroom adapter;
- berschermhoesje voor gps;
- folie voor over beeldscherm gps;
- bevestiging voor gps aan verntilatierooster ipv voorruit.

Wat ik ook nog prettig vind, is dat er 50 lokaties kunnen worden opgeslagen en dat je standaard een HUIS lokatie kunt invoeren. Andere modellen hebben dit misschien ook wel.

TCM is gratis dus hoef geen maandelijks abo kosten te betalen (Bij TomTom wel geloof ik).

Garantie van 2 jaar (meeste fabrikanten 1 jaar).

Minpuntje (wellicht geldt dit ook voor anderen modellen, maar dat weet ik dus niet).
Je kunt een adres vinden eerst de plaatsnaam in te voeren en dan de straatnaam. Het is niet mogelijk om eerst de staatnaam te pakken en dan pas de plaatsnaam. Ook is het niet mogelijk om op postcode en huisnummer een adres te vinden. Dat vind ik wel jammer. Maar zijn absoluut geen spelbrekers.

Al met al ben ik zeer tevreden en hoop hier veel plezier van te hebben.

Duurzaamheid heb ik natuurlijk nog niet kunnen invullen. Het voelt wel robuust en goed aan. Weinig knopjes en schuifjes etc.

fred 18 12-10-2007

ben erg tevreden over de 7927 is makkelijk te bedienen . ook met coördinaten men kan ook zien op welke coördinaten punten men zich bevind , zodat men elkaar makkelijk kan vinden ook zonder adres bijvoorbeeld als als men ergens staat met pech. hij is bijgewerkt t/m augustus

Sven DB 21-08-2007

Sinds gisteren de nieuwe 7927, na de 7914, de 7934 nu de nieuwste versie, klein, supersnel en zoals steeds superlogisch, navigatie weer iets uitgebreid, terug thuisadres, iets wat met de updates in de high speed voor velen een gemis was